View Full Version : Jehovah`s Getuigen A Charge (OT)
GLADIATOR
27 december 2006, 04:51
Jehovah Getuigen à Charge is een reportage van Betsan Powys ( BBC ).
Uitgezonden in verschillende landen behalve Nederland.
Deze versie heb ik opgenomen van een Belgische zender bij het programma PANORAMA.
Ik had het programma alleen nog op een Video CD staan.
Na wat prutswerk en de ingeving het bestand bij Google te plaatsen is het resultaat redelijk
Dit is de link die je kan sturen of het bij je favorieten/bladwijzers te zetten:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1039224921194293999&hl=nl
Je kan ook daar een code krijgen om de film op je website of iets dergelijks te laten zien, zoals hieronder.
Dit programma stuurde ik een paar dagen na de uitzending naar het bijkantoor in Emmen.
Amnestie International stuurde ik ook eens een brief met de CD ervan in de bijlage.
Groetjes Rijk
[video width=400 height=350:9e0723ee17]http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=1039224921194293999&hl=nl[/video:9e0723ee17]
Edit Admin: Video even wat groter gemaakt. Gewoon op Play klikken om te bekijken.
GLADIATOR
27 december 2006, 04:52
Klik op de link en je krijgt een groter beeld.
Zet het op 100 of 200 % voor de scherpte.
Geluid is perfect verder.
Egbert
27 december 2006, 09:07
ONGELOVELIJK!
Het interview met Jaracs aan het einde!!! :sad:
Hij zegt:"We hebben een wet, de wet van de bescherming van de privacy van het slachtoffer!"
WIE is volgens hem dan het slachtoffer?
Kun je het geloven dat hij het kind bedoelde? Nee, de pedofiel, 'moet beschermd' worden!
Richard
27 december 2006, 11:07
Laat het aan Jehovah over, die zal er wel voor zorgen dat het te zijner tijd uitkomt.
Dat hoorde ik laatst ook in een 1 op 1 gesprek .. denk dat ik me conclusie van dat gesprek maar moet herzien.
Jaël
27 december 2006, 11:39
bedankt voor de link, Rijk!!
GLADIATOR
27 december 2006, 13:02
Blij dat jullie het de moeite vinden :)
Als je nu in http://video.google.nl/ "Jehovah" intikt, staat
het meteen in de lijst.
En aangezien er nogal wat filmpjes van congressen en zo,
op Google Video verschijnen, zullen heel wat getuigen nu
eens op hun gemak dit soort programma`s kunnen zien.
Groetjes Rijk
Egbert
27 december 2006, 13:42
Laat het aan Jehovah over, die zal er wel voor zorgen dat het te zijner tijd uitkomt.
Dat hoorde ik laatst ook in een 1 op 1 gesprek .. denk dat ik me conclusie van dat gesprek maar moet herzien.
Hi Rich,
Dit is een valse redenatie van hen.
De kleine profeten moesten van Jehovah een oordeelsboodschap sturen. O.a. omdat de joodse geestelijkheid huizen van wezen en weduwen en het recht van de onschuldigen met de voeten treedden.
Ook was jehovah zat van hun woordvoerders!
(Jes 43:27) .*.*. Uw eigen vader, de eerste, heeft gezondigd, en uw eigen woordvoerders hebben overtredingen tegen mij begaan.
Zie broeder Brown eens! Het lijkt erop dat hij liegt! Hij lijkt op een valse woordvoerder.
Hij spreekt met termen zoals: "Wij beschermen kinderen!" maar ze bedoelen in de praktijk, dat ze de privacy en 'rechten' van pedo's beschermen.
Richard
27 december 2006, 13:45
klopt Distazo,
misschien goed daarover een ander topic te openen waarom de redenatie in deze gevallen, als pedofilie, valse leer etc niet op Jehovah gewacht moet worden.
Jaël
27 december 2006, 14:37
Tja, ik vind dat het excuus: "We moeten de kinderen/ privacy van de kinderen beschermen" volkomen ongeloofwaardig is. De kinderen willen toch juist dat er iets aan gedaan wordt? Hoezo privacy beschermen??
Ik vond het een indrukwekkende video, zeker de 'overval' op Jaracz aan het einde.
Die had nou letterlijk niets te melden - en als ik nog een beetje vertrouwen in de organisatie had gehad, was dat beetje na het zien van Jaracz ook verdwenen.
Als de organisatie zo eerlijk is en zo recht door zee, en rechtvaardig - waarom dan die geheimzinnigheid? Waarom dan geen antwoorden?
De interviewster was i.m.o. zeer correct , en ik vond dat men haar onbeleefd behandelde.
GLADIATOR
29 december 2006, 04:47
Ik heb haast dus effe snel een bericht van het andere DB genomen voor uitleg i.v.m. de video downloaden:
Goed idee Dann!
Wist ik nog niet. Handig.
Wat ook mogelijk is om de hele film op je harde schijf te krijgen is:
Download links van de film op de GOOGLE VIDEO site de "GOOGLE VIDEO PLAYER".
Sla die op en installeer deze.
Vanaf dan word de film automatisch gedownload en opgeslagen in de Map:
"Google video`s" die weer te vinden is in de map "Mijn Video`s"
Jij zal het wel weten maar anderen misschien niet.
Groetjes Rijk
Ps. Zie ook: http://members.boardhost.com/getuigen/msg/1167328057.html