View Full Version : CCJW.org en CCJW.com (OT)
Boanerges
12 juni 2005, 20:42
De broeders in Brooklyn/Patterson hebben de volgende domeinnamen laten registreren:
CCJW.com en CCJW.org (=Christian Congregation of Jehovah's Witnesses).
Deze domeinnamen staan geregistreerd op Joel Gott /Watchtower (Is Joel Gott de computer-whizzkid op Bethel?)
CCJW.com is geregistreerd op 18 december 2001.
CCJW.org is geregistreerd op 26 december 2004.
Hallo Boa,
Ben op dit gebied nog niet zo "bijdehand" :(
Maar wat betekent het dan? :)
Groet Dolce
Boanerges
12 juni 2005, 22:47
Hallo Boa,
Ben op dit gebied nog niet zo "bijdehand" :(
Maar wat betekent het dan? :)
Groet Dolce
Ik verwacht op grond van deze registraties nog wat toekomstige internetactiviteiten van het WTG.
Een goede beschrijving van de Christian Congregation of Jehovah's Witnesses vind je hier (wel Engels 8) ): http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_Congregation_of_Jehovah%27s_Witnesses
Groet, Boa
Richard
12 juni 2005, 23:00
uit de link van wikipedia
District overseers, circuit overseers and the body of elders in each congregation are considered an extension of the corporation
Ik lach me helemaal dood
het hoort andersom te zijn... het genootschap moet een middel zijn dat door Getuigen gebruikt wordt als ondersteuning in haar predikings en onderwijzingswerk, ipv dat het genootschap ons verteld hoe/wat we moeten prediken onderwijzen.
GLADIATOR
13 juni 2005, 08:56
"Ik verwacht op grond van deze registraties nog wat toekomstige internetactiviteiten van het WTG."
Hoi Boa,
Ze zullen wel moeten. Binnen korte tijd zit bijna de hele wereld op Internet.
Dus moeten ze het gebied verder betreden waar ze zo bang voor zijn en
die ze onderschat en niet verwacht hadden.
Zoals de boekdruk-kunst de kerken een toontje lager deed zingen,
zal o.a. Internet gebruikt worden het WTG het zwijgen op te leggen. :)
Vergelijk a.u.b. eens:
11 „Want het zijn zowel de profeet als de priester die bezoedeld zijn geworden. Ook in mijn eigen huis heb ik hun slechtheid gevonden”, is de uitspraak van Jehovah. 12 „Daarom zal hun weg voor hen worden gelijk glibberige plaatsen in het donker; zij zullen daarop geduwd worden en stellig vallen.”
„Want ik zal een rampspoed over hen brengen, het jaar dat er aandacht aan hen wordt geschonken”, is de uitspraak van Jehovah.
4 Mogen beschaamd en te schande worden wie mijn ziel zoeken.
Mogen achterwaarts wijken en schaamrood worden wie rampspoed tegen mij beramen.
5 Mogen zij als kaf voor de wind worden,
En laat Jehovah’s engel [hen] voortdrijven.
6 Laat hun weg tot duisternis en glibberige plaatsen worden,
En laat Jehovah’s engel hen achtervolgen.
18 Waarlijk, op een glibberige bodem plaatst gij hen.
Gij hebt hen tot puinhopen doen vervallen.
19 O hoe zijn zij als in een ogenblik tot een voorwerp van ontzetting geworden!
[Hoe] hebben zij hun einde bereikt, zijn zij door plotselinge verschrikkingen aan hun eind gekomen![/color]
Groetjes Rijk
Boanerges
25 februari 2006, 11:09
Kennelijk gaat CCJW.org gebruikt worden voor lectuurbestellingen vanuit de gemeenten. Zie verder:
http://www.jehovahs-witness.com/6/108121/1.ashx
Groet, Boa
Jaël
25 februari 2006, 19:59
Nou dat gaat dan leuk worden, want in onze gemeente wordt internet nog zo'n beetje als een instrument van de duivel gezien...
Als de ouderlingen via i-net moeten gaan bestellen dan zullen ze hier eerst overtuigd moeten worden dat het bezitten van een computer geen teken van afvalligheid is, en het gebruiken van internet ook niet!
Misschien gaan we het nog meemaken dat we lezingen krijgen waarin AANGEMOEDIGD wordt tot het hebben van een computer??? LOL
Boanerges
27 februari 2006, 12:59
De nieuwe domeinnaam gaat - naar verluidt - toch niet voor lectuurbestellingen gebruikt worden, maar voor het versturen van velddienstrapporten.
Groet, Boa