View Full Version : Ik ben er weer (OT)
Marjon
30 juni 2005, 09:06
Lieve allemaal, zoals jullie wel gezien hebben heb ik de afgelopen maand niet meer deelgenomen aan discussies.
Op alle vlakken in mijn leven ben ik zo diep gegaan als ik nog nooit ben geweest. Er is een goede afloop op al die vlakken, maar leuk was anders.
Hierbij wil ik jullie zeggen dat ik weer van de partij ben en aktief zal deelnemen. Ik heb het enorm gemist.
Ook allen die zich zorgen maakten of mij persoonlijk een bericht hebben gestuurd...heel erg bedankt.
Liefs jullie zusje,
Marjon
paulat
30 juni 2005, 11:03
Hoi Marjon,
Ik had je inderdaad gemist. Ik dacht dat je het gewoon even rustig aan wou doen. We zijn blij dat je er weer bent. Hopelijk kan je hier nog wat worden opgebouwd door je mede broeders en zusters maar gelukkig dat het al wat beter gaat.
Veel sterkte en welcome back!
Groet,
Tsuyoshi
Hallo Marjon,
dan toch.
Ach, beter laat dan nooit.
Welcome back
groetjes Dolce :wink:
Administrator
30 juni 2005, 18:33
Welkom terug lieve Marjon,
we hebben jou (jullie) ook gemist. Ik hoop dat alles zich bij je (jullie) nu lekker gaat settelen en dat het bord een bron is en blijft van wederzijdse ondersteuning en aanmoediging.
Groeten,
Admin.
Spruit
30 juni 2005, 21:30
Welkom terug Marjon,
We hadden je inderdaad gemist.
Alvast het allerbeste gewenst en veel kracht bij het dragen van sommige zaken en....een goede :? uitkomst?
Ik hoor het vast nog wel,
groeten Spruit en aanhang
Openhart
30 juni 2005, 21:35
Lieve Marjon,
Heerlijk dat je er weer bent. Het bord heeft al die verschillende en afwisselende persoonlijkheden toch nodig.
Veel leuker toch? Iedereen heeft zo zijn eigen specialiteiten. Anders zou het toch saai worden?? :D :shock: :wink: Met jou erbij wordt het nooit saai. Da's puur onmogelijk 8)
Een dikke knuffel van Openhart :)
Openhart
30 juni 2005, 21:37
Lieve allemaal,
Mag dit ook een aanmoediging zijn voor al die andere prachtige en bijzondere persoonlijkheden (ja, ook jij) om ook hun berichten te schrijven !!
Iedereen heeft iets te geven. Hoe klein het bericht ook is. Het is al geweldig te horen van je en te weten hoe je over dingen denkt. Samen komen we verder dan alleen :oops: .
Liefs van Openhart.
Marjon
1 juli 2005, 10:18
lieve allemaal, het doet me goed dat jullie me gemist hebben. Bedankt voor al jullie lieve reacties!
dikke knuffel
jullie zusje Marjon
Lieve Marjon,
We zijn heel blij terug iets van je te vernemen. Ik heb je openhartige en eerlijke berichtjes gemist!
In mijn geval is het zo, dat ik bitter weinig tijd heb om echt actief deel te nemen op het bord. Maar de woorden van Openhart stemmen mij tot nadenken. Hoe klein onze bijdrage (posting) ook is, het werkt aanmoedigend!
Liefs aan iedereen!
Doris.
LadyLo
3 juli 2005, 21:41
:wink: haaiiii.......zusie :wink:
Het word tijd dat ik hier ook is langskom,gezellig met jou :mrgreen:
Liefs Lo :!:
Marjon
4 juli 2005, 15:04
Heeeee alsof we elkaar al niet genoeg spreken! Dank voor je steun, en als je toch het internet op gaat af en toe...kom ff langs hier want het zal je aanmoedigen! Allemaal lieve mensen hier, die je weinig vind waar je dan ook zoekt!
Dikke knuffel van mij,
Zusie