View Full Version : Gedachtenisviering gemist? (OT)
Boanerges
28 maart 2005, 12:42
Voor wie de Gedachtenisviering gemist heeft, hierbij het Engelse schema:
http://quotes.watchtower.ca/scans/1993_talk_s-31_memorial_p1.jpg
http://quotes.watchtower.ca/scans/1993_talk_s-31_memorial_p2.jpg
Administrator
28 maart 2005, 12:47
Voor de volledigheid: Het is het schema uit 1993. Gezien de lezing van afgelopen week denk ik echter dat er weinig tot niets veranderd is.
Groeten,
Admin
dolce
28 maart 2005, 13:14
Enne als toevoeging
In onze gemeente (en ik vermoed in heel Nederland) werd er aan het eind van de lezing een speciale Brief van het "Bestuur" van Jeh. Get. voorgelezen..
Voor allen die aanwezig waren. Veel was gericht aan de aanwezigen niet JG.
Ook wordt op 10 april een speciale lezing gehouden.
Groet Dolce.
Barak
29 maart 2005, 10:55
Hoi Boa,
Ondertussen is er reeds een schema verschenen jaar 2000 en nog wel in het Nederlands. Indien interesse, leg eens uit hoe die scan kan gesplaatst worden.
NB. Ondertussen kan er mogelijks weeral een recenter schema voorhanden zijn, maar dit zou dan dit een schema van 2005 moeten zijn, omdat ik het tot verleden jaar de lezingen kon opvolgen.
Groeten,
Administrator
29 maart 2005, 11:35
Hoi Boa,
Ondertussen is er reeds een schema verschenen jaar 2000 en nog wel in het Nederlands. Indien interesse, leg eens uit hoe die scan kan gesplaatst worden.
NB. Ondertussen kan er mogelijks weeral een recenter schema voorhanden zijn, maar dit zou dan dit een schema van 2005 moeten zijn, omdat ik het tot verleden jaar de lezingen kon opvolgen.
Groeten,
Hoi Barak,
de scans kun je niet zelf plaatsen, tenzij je eigen webruimte hebt op het Internet. Je mag ze naar mij sturen als je wilt, dan plaats ik ze voor je.
admin@paradise-cafe.nl
Groeten,
Admin.
Barak
29 maart 2005, 16:49
Hoi Boa,
Zal ik doen. Thx
Groeten, :)
Barak
29 maart 2005, 17:12
Hoi Boa,
Wil je even nazien of de lezing bij jou bezorgd is ? Wil je mij inlichten. Thx
Groeten,
Administrator
29 maart 2005, 18:46
Hoi Boa,
Wil je even nazien of de lezing bij jou bezorgd is ? Wil je mij inlichten. Thx
Groeten,
Hoi Barak,
Volgens mij vergis je je een beetje, want ik (Administrator) vroeg je om de scans naar mij te sturen, niet Boa :lol: :lol:
Maar euh, ik heb tot nog toe niets ontvangen op admin@paradise-cafe.nl
Groeten,
Admin.
Marjon
29 maart 2005, 21:28
Voor de volledigheid: Het is het schema uit 1993. Gezien de lezing van afgelopen week denk ik echter dat er weinig tot niets veranderd is.
Groeten,
Admin
Tja dat zei ik ook al. Die lezing is echt slaapverwekkend. Hoe boa Jezus dood en de tijd daarvoor beschreef was veel treffender dan die altijd dezelfde lezing.
Ik heb een hele hoop twijfels over hoe de viering nu gedaan word.
Marjon
dolce
29 maart 2005, 22:15
Hallo Marjon,
Niet twijfelen, Onderzoek alle dingen en behoud het goede.
Daarmee neem je al je twijfel voor jezelf weg.
Groetjes Dolce